Главната цел на проекта бе разпространението на здравна информация по отношение на сексуалното и репродуктивно здраве сред младите хора в страната по подходящи и същевременно нетрадиционни, събуждащи интерес канали. Основен фокус бе поставен върху полово предавани инфекции и ХИВ. В рамките на проекта бяха организирани младежки групи в 15 града от страната, като се проведоха повече от 80 специални образователни събития, а повече от 240 търговски обекта бяха брендирани със слогана на кампанията.
Съществена част от проекта бе и разпространението на презервативи и информационни материали по основните пътни артерии в страната. Това включваше местаза бързо хранене, бензиностации и други малки заведения. Особено внимание бе обърнато на места с концентрирана проституция. Това включва крайпътни ТИР-паркинги, мотели и други места за отдих.
Инициативата бе осъществена с финансовото съдействие на Обединени холандски фондации и се изпълни в периода 2003 - 2005 г.