www.safesex.bg

  • Уголемяване на шрифта
  • Шрифт по подразбиране
  • Намаляване на шрифта
Общи :: Кампания за отговорно сексуално поведение на БАСП и презервативите SEXWELL

Кампания за отговорно сексуално поведение на БАСП и презервативите SEXWELL

LogoСофия, 3 януари 2017

През януари т.г. стартира кампанията на Българската асоциация по семейно планиране и сексуално здраве (БАСП) и презервативите SEXWELL „Кондом с кауза”. Инициативата цели да събере средства за продължаване на услугата безплатно тестване и консултиране за ХИВ/СПИН за хора в нужда, която Асоциацията извършваше години наред, финансирана от Глобалния фонд.
В продължение на година социално отговорните ни партньори от SEXWELL ще продават специални пакети презервативи с кауза, като от всеки продаден пакет ще отделят средства за кампанията. Така ще можем отново безплатно да тестваме и консултираме хора в нужда относно ХИВ и други сексуално преносими инфекции.

Пакетите могат да бъдат открити във фирмените магазини на партьора ни, на онлайн платформата sexwell.bg, както и в аптеки РЕМЕДИУМ.
Кампанията призовава хората към сексуално отговорно поведение. Важността на каузата припозна и подкрепя  също платформата loveguide.bg. Инициативата е следствие от обучение по фондонабиране, организирано от Български център за нестопанско право (БЦНП), в което участва Ралица Згалевска от екипа на БАСП. Кампанията има страница във Фейсбук и ще предоставя важни знания за предпазване от сексуално преносими инфекции като представя гледни точки от практиката на различни медицински специалисти, както и на хора, които подкрепят идеята.„Мисли с главата си” и „Здравето е безценно” са основни послания на кампанията.

 

Банер
Банер

Последни новини

Нов проект на БАСП подкрепен от Lidl България за предизвикателствата по време на пубертета

София, 11 октомври 2017 г.

Българската асоциация по семейно планиране и сексуално здраве (БАСП) получиа финансиране за изработването на кратко филмче за предизвикателствата по време на пубертета. Проектът е едно от предложенията, които кампанията за корпоративна социална отговорност на Lidl България „Ти и Lidl за по-добър живот” подкрепя.
На 11 октомври 2017 г. официално беше дадена зелена светлина на 31 проекта в областите: здравословен начин на живот, околна среда, образование и култура. Общият брой на постъпилите кандидатури е 425 като идеите са генерирани в 142 различни населени места, включително малки общини. Въпреки, че одобрените проекти са само в четири области, идеите са изключително разнообразни: за построяване и облагородяване на детски площадки, залесяване, оборудване на училищни кабинети, повече съвместно пълноценно прекарано време за деца и родители, наблюдение и запазване на изчезващи на редки видове птици, обучения за деца и професионалисти, работа с доброволци, историческо наследство.

 
#АЗрешавам

София, 26 септември 2017

На 26 септември - Световния ден на контрацепцията - представяме на вашето внимание кратък видеоклип, свързан с кампанията на БАСП и Международната федерадция по семейно планиране (МФСП) #idecide за равен достъп до здравни грижи, контрацепция и услуги, свързани със семейното планиране. Клипът е направен с подкрепата на Bayer Pharma AG Berlin.

Можете да гледате клипа тук

 

 
Партньорството за учене и действие финализира и одобри комуникационната си стратегия

София, 14 септември 2017 г.

"Децата използват интернет все по-често, по-рано и по-мобилно. Със завишеното използване се увеличават и рисковете. Повечето време онлайн не прави децата по-дигитално/медийно грамотни.  Социалните мрежи са норма дори за най-малките, а тревожно голям процент от профилите на малките деца са публични. Трудно се определя истинността на информацията. Най-много децата са онлайн през смартфоните  – 80,6% през 2016 г., за сравнение – през 2010 г. процентът е бил 45%). Все по-често децата попадат на вредно съдържание. Критично важна е ролята на родителите, училището и приятелите." Това са някои от изводите на Националното представително проучване сред деца на възраст от 9 до 17 години, използващи интернет, направено през 2016 г. от фондация Приложни изследвания и комуникация (ПИК), представено пред ПУД.

Банер

Общи :: Кампания за отговорно сексуално поведение на БАСП и презервативите SEXWELL