www.safesex.bg

  • Уголемяване на шрифта
  • Шрифт по подразбиране
  • Намаляване на шрифта
Новини

д-р Иван Диков спечели наградата на БЛС и Научното дружество за акушер-гинеколог на 2010 г.

На 21 януари 2011 г., на тържествена церемония в гр. Велинград по случай Денят на родилната помощ - Бабинден, нашият дългогодишен консултант, доброволец , приятел и съмишленик д-р Иван Диков, който е един от основателите на БАСП, беше удостоен с почетен плакет и званието "Акушер-гинеколог на 2010 година".
Продължение...
 
Продължение...
 

Генералният секретар на ООН одобри Бабатунде Осотимених

Ню Йорк, 19 ноември 2010 г.

В резултат от консултациите с Изпълнителния борд на Фонда за население на ООН, Генералният секретар на ООН Бан Ки Мун обяви назначението на Бабатунде Осотимених за изпълнителен директор на Фонда. Г-н Осотимених наследява на този пост Торая Обейд за период от 4 години.

Продължение...
 

Изследвания за ХИВ в област Силистра

Безплатните и анонимни изследвания и консултиране за ХИВ са част от дейностите за превенция и контрол на инфекцията по програма на Министерство на здравеопазването. Цел на БАСП е да предоставя такива услуги на максимален брой клиенти, като особено внимание се отделя на лица с рисково поведение или места, където достъпът до такава услуга е затруднен.

Продължение...
 

Хората, живвещи с ХИВ в България - профил, практики и нагласи

На 28 октомври 2010 г. бе проведена среща с експерти, работещи в областта на превенцията и лечението на ХИВ/СПИН. По време на срещата бяха представени основните резулати от проведено качествено проучване сред хора, живеещи с ХИВ (ХЖХИВ) в България, както и анализ на здравното и социално законодателство, касещо ХЖХИВ. Повече информация тук.

 


Страница 26 от 29

Банер
Банер

Последни новини

Нов проект на БАСП подкрепен от Lidl България за предизвикателствата по време на пубертета

София, 11 октомври 2017 г.

Българската асоциация по семейно планиране и сексуално здраве (БАСП) получиа финансиране за изработването на кратко филмче за предизвикателствата по време на пубертета. Проектът е едно от предложенията, които кампанията за корпоративна социална отговорност на Lidl България „Ти и Lidl за по-добър живот” подкрепя.
На 11 октомври 2017 г. официално беше дадена зелена светлина на 31 проекта в областите: здравословен начин на живот, околна среда, образование и култура. Общият брой на постъпилите кандидатури е 425 като идеите са генерирани в 142 различни населени места, включително малки общини. Въпреки, че одобрените проекти са само в четири области, идеите са изключително разнообразни: за построяване и облагородяване на детски площадки, залесяване, оборудване на училищни кабинети, повече съвместно пълноценно прекарано време за деца и родители, наблюдение и запазване на изчезващи на редки видове птици, обучения за деца и професионалисти, работа с доброволци, историческо наследство.

 
#АЗрешавам

София, 26 септември 2017

На 26 септември - Световния ден на контрацепцията - представяме на вашето внимание кратък видеоклип, свързан с кампанията на БАСП и Международната федерадция по семейно планиране (МФСП) #idecide за равен достъп до здравни грижи, контрацепция и услуги, свързани със семейното планиране. Клипът е направен с подкрепата на Bayer Pharma AG Berlin.

Можете да гледате клипа тук

 

 
Партньорството за учене и действие финализира и одобри комуникационната си стратегия

София, 14 септември 2017 г.

"Децата използват интернет все по-често, по-рано и по-мобилно. Със завишеното използване се увеличават и рисковете. Повечето време онлайн не прави децата по-дигитално/медийно грамотни.  Социалните мрежи са норма дори за най-малките, а тревожно голям процент от профилите на малките деца са публични. Трудно се определя истинността на информацията. Най-много децата са онлайн през смартфоните  – 80,6% през 2016 г., за сравнение – през 2010 г. процентът е бил 45%). Все по-често децата попадат на вредно съдържание. Критично важна е ролята на родителите, училището и приятелите." Това са някои от изводите на Националното представително проучване сред деца на възраст от 9 до 17 години, използващи интернет, направено през 2016 г. от фондация Приложни изследвания и комуникация (ПИК), представено пред ПУД.

Банер