www.safesex.bg

  • Уголемяване на шрифта
  • Шрифт по подразбиране
  • Намаляване на шрифта
Общи :: Партньорството за учене и действие финализира и одобри комуникационната си стратегия

Партньорството за учене и действие финализира и одобри комуникационната си стратегия

OAK logoPresentationСофия, 14 септември 2017 г.

"Децата използват интернет все по-често, по-рано и по-мобилно. Със завишеното използване се увеличават и рисковете. Повечето време онлайн не прави децата по-дигитално/медийно грамотни.  Социалните мрежи са норма дори за най-малките, а тревожно голям процент от профилите на малките деца са публични. Трудно се определя истинността на информацията. Най-много децата са онлайн през смартфоните  – 80,6% през 2016 г., за сравнение – през 2010 г. процентът е бил 45%). Все по-често децата попадат на вредно съдържание. Критично важна е ролята на родителите, училището и приятелите." Това са някои от изводите на Националното представително проучване сред деца на възраст от 9 до 17 години, използващи интернет, направено през 2016 г. от фондация Приложни изследвания и комуникация (ПИК), представено пред ПУД.

Printed materialПоредната среща на групата Партньорство за учене и действие (ПУД) се  проведе на 14 септември 2017 г. Присъстваха представители на: БАСП, фондация ПИК, ДОИТ, Риск Монитор, Ноу хау центъра за работа с деца към НБУ, НМЗМ, Loveguide, фондация „Лале”, фондация „Агапедия” и сдружение Ре-Акт. В работната програма, освен презентираните резултати от изследването, което провокира допълнителни въпроси сред членовете на групата, бяха обсъдени подробности около подготвяната от ПУД конференция по повод Европейския ден за закрила на детето срещу сексуална експлоатация, „Превенцията на сексуална експлоатация, насилие и посегателства над деца и младежи в институции е възможна“, която ще се проведе на 17 и 18 ноември. След предварително съгласуване беше финално обсъдена и одобрена разработената Комуникационна стратегия на работната група, в която са заложени насоки и дейности за следващите 3 години. Следващата среща на мрежата ще финализира подготовката на конференцията и ще се състои в началото на ноември.

ПУД е мрежа за обмен на идеи и работи за превенция на сексуална експлоатация на деца. Обединява лица и институции, заинтересовани и с опит в дейностите за предотвратяване на насилието. Част е от проекта на Българската асоциация по семейно планиране и сексуално здраве (БАСП) „Изкуството да информираш”, финансиран от фондация ОУК.

 

Банер
Банер

Последни новини

Нов проект на БАСП подкрепен от Lidl България за предизвикателствата по време на пубертета

София, 11 октомври 2017 г.

Българската асоциация по семейно планиране и сексуално здраве (БАСП) получиа финансиране за изработването на кратко филмче за предизвикателствата по време на пубертета. Проектът е едно от предложенията, които кампанията за корпоративна социална отговорност на Lidl България „Ти и Lidl за по-добър живот” подкрепя.
На 11 октомври 2017 г. официално беше дадена зелена светлина на 31 проекта в областите: здравословен начин на живот, околна среда, образование и култура. Общият брой на постъпилите кандидатури е 425 като идеите са генерирани в 142 различни населени места, включително малки общини. Въпреки, че одобрените проекти са само в четири области, идеите са изключително разнообразни: за построяване и облагородяване на детски площадки, залесяване, оборудване на училищни кабинети, повече съвместно пълноценно прекарано време за деца и родители, наблюдение и запазване на изчезващи на редки видове птици, обучения за деца и професионалисти, работа с доброволци, историческо наследство.

 
#АЗрешавам

София, 26 септември 2017

На 26 септември - Световния ден на контрацепцията - представяме на вашето внимание кратък видеоклип, свързан с кампанията на БАСП и Международната федерадция по семейно планиране (МФСП) #idecide за равен достъп до здравни грижи, контрацепция и услуги, свързани със семейното планиране. Клипът е направен с подкрепата на Bayer Pharma AG Berlin.

Можете да гледате клипа тук

 

 
Партньорството за учене и действие финализира и одобри комуникационната си стратегия

София, 14 септември 2017 г.

"Децата използват интернет все по-често, по-рано и по-мобилно. Със завишеното използване се увеличават и рисковете. Повечето време онлайн не прави децата по-дигитално/медийно грамотни.  Социалните мрежи са норма дори за най-малките, а тревожно голям процент от профилите на малките деца са публични. Трудно се определя истинността на информацията. Най-много децата са онлайн през смартфоните  – 80,6% през 2016 г., за сравнение – през 2010 г. процентът е бил 45%). Все по-често децата попадат на вредно съдържание. Критично важна е ролята на родителите, училището и приятелите." Това са някои от изводите на Националното представително проучване сред деца на възраст от 9 до 17 години, използващи интернет, направено през 2016 г. от фондация Приложни изследвания и комуникация (ПИК), представено пред ПУД.

Банер

Общи :: Партньорството за учене и действие финализира и одобри комуникационната си стратегия