www.safesex.bg

  • Уголемяване на шрифта
  • Шрифт по подразбиране
  • Намаляване на шрифта
Общи :: Нова интерактивна игра на БАСП

Нова интерактивна игра на БАСП

TELUS LogoGame buttonСофия, юли-август 2017 г.

Какво е менструацията, как да разпознаем гонореята, защо е важно да се отиде на лекар при съмнения за инфекция, какви промени се случват с момичетата и с момчетата по време на пубертета, опасна ли е мастурбацията, как действа спиралата... На тези и други въпроси могат да си отговорят тийнейджърите, които са любознателни по темите на сексуалното и репродуктивно здраве. Вече има достъп на интернет страницата ни до новата забавно-образователна игра на Българската асоциация по семейно планиране и сексуално здраве (БАСП) „Играй и учи”.

Разработена с подкрепата на TELUS International Europe, играта е част от проект на организацията, по който беше обучена нова група обучители на връстници по здравно и сексуално образование. Освен да се позабавляват, желаещите могат да проверят знанията си чрез тест и при успешно представяне и желание – да получат сертификат. Разбира се, получаването на сертификат има за цел да стимулира младежите да се стремят да придобият повече знания по темите, но няма академични претенции. Идеята за новата интерактивна игра е част от усилията на БАСП да предложи на младите хора съвременен интересен за тях начин за научаване на полезни за доброто здраве и самочувствие на всеки човек факти. Рисунките са на художника Илиян Чавраков и за тях това е второ представяне в публичното пространство след първоначалното им битуване заедно със сходни знания във вид на карти за игра.

Можете да участвате в играта на:  http://game.safesex.bg/

 

Банер
Банер

Последни новини

Нов проект на БАСП подкрепен от Lidl България за предизвикателствата по време на пубертета

София, 11 октомври 2017 г.

Българската асоциация по семейно планиране и сексуално здраве (БАСП) получиа финансиране за изработването на кратко филмче за предизвикателствата по време на пубертета. Проектът е едно от предложенията, които кампанията за корпоративна социална отговорност на Lidl България „Ти и Lidl за по-добър живот” подкрепя.
На 11 октомври 2017 г. официално беше дадена зелена светлина на 31 проекта в областите: здравословен начин на живот, околна среда, образование и култура. Общият брой на постъпилите кандидатури е 425 като идеите са генерирани в 142 различни населени места, включително малки общини. Въпреки, че одобрените проекти са само в четири области, идеите са изключително разнообразни: за построяване и облагородяване на детски площадки, залесяване, оборудване на училищни кабинети, повече съвместно пълноценно прекарано време за деца и родители, наблюдение и запазване на изчезващи на редки видове птици, обучения за деца и професионалисти, работа с доброволци, историческо наследство.

 
#АЗрешавам

София, 26 септември 2017

На 26 септември - Световния ден на контрацепцията - представяме на вашето внимание кратък видеоклип, свързан с кампанията на БАСП и Международната федерадция по семейно планиране (МФСП) #idecide за равен достъп до здравни грижи, контрацепция и услуги, свързани със семейното планиране. Клипът е направен с подкрепата на Bayer Pharma AG Berlin.

Можете да гледате клипа тук

 

 
Партньорството за учене и действие финализира и одобри комуникационната си стратегия

София, 14 септември 2017 г.

"Децата използват интернет все по-често, по-рано и по-мобилно. Със завишеното използване се увеличават и рисковете. Повечето време онлайн не прави децата по-дигитално/медийно грамотни.  Социалните мрежи са норма дори за най-малките, а тревожно голям процент от профилите на малките деца са публични. Трудно се определя истинността на информацията. Най-много децата са онлайн през смартфоните  – 80,6% през 2016 г., за сравнение – през 2010 г. процентът е бил 45%). Все по-често децата попадат на вредно съдържание. Критично важна е ролята на родителите, училището и приятелите." Това са някои от изводите на Националното представително проучване сред деца на възраст от 9 до 17 години, използващи интернет, направено през 2016 г. от фондация Приложни изследвания и комуникация (ПИК), представено пред ПУД.

Банер

Общи :: Нова интерактивна игра на БАСП