www.safesex.bg

  • Уголемяване на шрифта
  • Шрифт по подразбиране
  • Намаляване на шрифта
Общи :: Кампания за отговорно сексуално поведение на БАСП и презервативите SEXWELL

Кампания за отговорно сексуално поведение на БАСП и презервативите SEXWELL

LogoСофия, 3 януари 2017

През януари т.г. стартира кампанията на Българската асоциация по семейно планиране и сексуално здраве (БАСП) и презервативите SEXWELL „Кондом с кауза”. Инициативата цели да събере средства за продължаване на услугата безплатно тестване и консултиране за ХИВ/СПИН за хора в нужда, която Асоциацията извършваше години наред, финансирана от Глобалния фонд.
В продължение на година социално отговорните ни партньори от SEXWELL ще продават специални пакети презервативи с кауза, като от всеки продаден пакет ще отделят средства за кампанията. Така ще можем отново безплатно да тестваме и консултираме хора в нужда относно ХИВ и други сексуално преносими инфекции.

Пакетите могат да бъдат открити във фирмените магазини на партьора ни, на онлайн платформата sexwell.bg, както и в аптеки РЕМЕДИУМ.
Кампанията призовава хората към сексуално отговорно поведение. Важността на каузата припозна и подкрепя  също платформата loveguide.bg. Инициативата е следствие от обучение по фондонабиране, организирано от Български център за нестопанско право (БЦНП), в което участва Ралица Згалевска от екипа на БАСП. Кампанията има страница във Фейсбук и ще предоставя важни знания за предпазване от сексуално преносими инфекции като представя гледни точки от практиката на различни медицински специалисти, както и на хора, които подкрепят идеята.„Мисли с главата си” и „Здравето е безценно” са основни послания на кампанията.

 

Банер
Банер

Последни новини

Първи дейности на терен по проекта „Моето тяло, моите права”

София, Монтана, Ямбол, 18-28 февруари 2019 г.

Партньори по проекта „Моето тяло, моите права” (2018–2021) се събраха на 25 и 26 февруари 2019 г. в София, за да обменят опит и информация. Инициативата за здравни грижи, информация и услуги за хора от маргинализрани семейства и уязвими общности се реализира в София, Ямбол и Монтана. В срещата участваха екипът на БАСП, координаторите на проекта и здравни медиатори от трите локации, както и ключови представители на общинската администрация.
До момента екипът на проекта e провел 24 фокус групи в трите проектни локации – по 6 в Монтана, София и Ямбол. Участниците във фокус групите са момичета и момчета на възраст 12-15, 16-25 и над 25 години. Целта е да се проучат нагласите на младите хора в конкретните общности (особено в маргинализирани групи) по отношение на предлаганите услуги в областта на семейното планиране както и да се разбере могат ли да вземат самостоятелни решения свързани с репродуктивното им здраве.

 
Кафе с Кондом с кауза

14 февруари 2019

Всеки сам избира кой празник да отпразнува на 14 февруари. Споделени с истински приятели, виното и любовта се допълват прекрасно.
От БАСП и презервативите Sexwell ви намигаме заедно с кафето днес: създавайте си незабравими преживявания като не забравяте посланието ни:
#МИСЛИсГЛАВАТАси
Почитаме Свети Валентин и Трифон Зарезан, за да отбележим деня на любовта, виното и лозите по нетрадиционен начин, но все така с грижа за здравето в рамките на кампанията ни Кондом с кауза.

 
Успешно приключи първия модул на Столична академия за обучители на връстници

Лозен, 4-6 февруари 2019г

3, 2, 1, СТАРТ! Официално започна Младежката академия „Здравно образование“. На 4 февруари в базата на учебно-логистичния център на БЧК, с. Лозен, младежи от 5 столични училища (1 СУ, 1 АЕГ, 144 СУ, 119 СУ и ПГТМД) и техните педагогически съветници започнаха своята подготовка по особено важни за съзряването теми като: промени в пубертета, менструация, полово предавани и кръвнопреносими инфекции, превенция на ХИВ/СПИН, семейно планиране и контрацепция, сексуално и репродуктивно здраве, превенция на зависимости и други. Инициативата се уповава на добрата изпитана във времето практика – връстници обучават връстници. Възпитаниците на Академията ще се научат как да предават адекватни здравни послания, как да бъдат максимално убедителни в комуникацията си със съучениците си и какви интерактивни методи биха могли да използват при процеса на споделяне на знанията в рамките на три обучителни модула, след които ще последва публично представяне на усвоените знания и възприетите умения. Във втория модул към младежите ще се присъединят техните връстници от 35 СУ, които вече са минали първия обучителен модул.

Банер

Общи :: Кампания за отговорно сексуално поведение на БАСП и презервативите SEXWELL