www.safesex.bg

  • Уголемяване на шрифта
  • Шрифт по подразбиране
  • Намаляване на шрифта
Общи :: Семинар по стратегическо планиране

Семинар по стратегическо планиране

ParticipantsБлагоевград, 26-28 ноември 2015 г.

Българската асоциация по семейно планиране (БАСП) проведе семинар по стратегическо планиране в дните от 26 до 28 ноември 2015 г. в Благоевград. На работната среща беше направен преглед на визията, мисията и ценностите на организацията и бяха разработени ключови насоки за работа през следващите пет години. В определянето на бъдещите цели и желаните резултати и в разработването на стратегии за изпълнението им участваха екипът на БАСП от София и страната, членове на Управителния съвет, младежи, доброволци, партньорски организации и представители на целевите групи.

Работата протече фасилитирана от Натали Болен от Европейския офис на Международната федерация по семейно планиране, чийто член е и БАСП, и Барбара Стрийт, доброволец от Асоциацията по семейно планиране на Великобритания. Анализ на политическата карта на страната направи консултантът на БАСП Асен Благоев.

Strategic planning exerciseОсновни теми в работата на асоциацията остават предоставянето на услуги, експертиза и информация в областта на сексуалното и репродуктивно здраве и права, превенцията на полово-предавани заболявания, тестване и консултиране за ХИВ/СПИН, образователни програми и проекти на терен в подкрепа на различни целеви групи, включително уязвими общности, към които се добавят нови в контекста на разширяващия се сегмент бедност и маргинализация в страната. Акцент върху работата през социалните мрежи и нови подходи във фондонабирането и социалното преприемачество също е област, която ще обследваме през следващите години.

Снимки с работни моменти от семинара:
https://bfpagallery.wordpress.com/events-2015/strategic-development-bfpa/

 

Банер
Банер

Последни новини

Нов проект на БАСП подкрепен от Lidl България за предизвикателствата по време на пубертета

София, 11 октомври 2017 г.

Българската асоциация по семейно планиране и сексуално здраве (БАСП) получиа финансиране за изработването на кратко филмче за предизвикателствата по време на пубертета. Проектът е едно от предложенията, които кампанията за корпоративна социална отговорност на Lidl България „Ти и Lidl за по-добър живот” подкрепя.
На 11 октомври 2017 г. официално беше дадена зелена светлина на 31 проекта в областите: здравословен начин на живот, околна среда, образование и култура. Общият брой на постъпилите кандидатури е 425 като идеите са генерирани в 142 различни населени места, включително малки общини. Въпреки, че одобрените проекти са само в четири области, идеите са изключително разнообразни: за построяване и облагородяване на детски площадки, залесяване, оборудване на училищни кабинети, повече съвместно пълноценно прекарано време за деца и родители, наблюдение и запазване на изчезващи на редки видове птици, обучения за деца и професионалисти, работа с доброволци, историческо наследство.

 
#АЗрешавам

София, 26 септември 2017

На 26 септември - Световния ден на контрацепцията - представяме на вашето внимание кратък видеоклип, свързан с кампанията на БАСП и Международната федерадция по семейно планиране (МФСП) #idecide за равен достъп до здравни грижи, контрацепция и услуги, свързани със семейното планиране. Клипът е направен с подкрепата на Bayer Pharma AG Berlin.

Можете да гледате клипа тук

 

 
Партньорството за учене и действие финализира и одобри комуникационната си стратегия

София, 14 септември 2017 г.

"Децата използват интернет все по-често, по-рано и по-мобилно. Със завишеното използване се увеличават и рисковете. Повечето време онлайн не прави децата по-дигитално/медийно грамотни.  Социалните мрежи са норма дори за най-малките, а тревожно голям процент от профилите на малките деца са публични. Трудно се определя истинността на информацията. Най-много децата са онлайн през смартфоните  – 80,6% през 2016 г., за сравнение – през 2010 г. процентът е бил 45%). Все по-често децата попадат на вредно съдържание. Критично важна е ролята на родителите, училището и приятелите." Това са някои от изводите на Националното представително проучване сред деца на възраст от 9 до 17 години, използващи интернет, направено през 2016 г. от фондация Приложни изследвания и комуникация (ПИК), представено пред ПУД.

Банер

Общи :: Семинар по стратегическо планиране