www.safesex.bg

  • Уголемяване на шрифта
  • Шрифт по подразбиране
  • Намаляване на шрифта
За нас :: Членство в мрежи

Членство в национални и международни мрежи

NetworksМеждународна федерация по семейно планиране – МФСП  (www.ippf.org): БАСП е организацията, представляваща МФСП в България. МФСП е една от най-мощните и влиятелни международни организации в областта на здравеопазнването, СЗР и здравното образование, дългогодишен партньор на ФНООН и СЗО. През 2008 година европейския регион на МФСП заедно с АFEW получи статут на консултант на UNAIDS и ГФАТМ за източна европа и Централна Азия.

EuroNGOs (www.eurongos.org) - европейска мрежа на неправителствени организации, работещи в областта на сексуалното и репродуктивно здраве, население и развитие.

ASTRA (www.astra.org.pl) – международна мрежа на неправителствени организации от Централна и Източна Европа, работеща по проблемите на джендър и сексуално и репродуктивно здраве

AIDS Action Europe (www.aidsactioneurope.org) – паневропейска мрежа на неправителствени организации, работещи по проблемите на ХИВ/СПИН.

EN-HERA! – Европейска мрежа за промоция на сексуално и репродуктивно здраве и права сред мигранти и търсещи убежище

Национална мрежа на здравните медиатори (www.zdravenmediator.net) – професионална мрежа на здравни медиатори, работещи в общности със затруднен достъп до здравни грижи със специален фокус ромско население.

Национална Коалиция АнтиСПИН:  БАСП е основател и член на УС на Коалицията.

Българска платформа за международно развитие – БПМР (www.bpid.org):  Мрежа от непрателствени организации, имащи опит и интерес за изпълнение на проекти извън България по линия на международното сътрудничество за развитие. БАСП е съосновател и член на УС на Платформата.

Национална мрежа за децата (НМД). (www.nmd.bg) - Мрежа на водещи НПО, работещи в сферата на децата и семействата.

 

Банер
Банер

Последни новини

Нов проект на БАСП подкрепен от Lidl България за предизвикателствата по време на пубертета

София, 11 октомври 2017 г.

Българската асоциация по семейно планиране и сексуално здраве (БАСП) получиа финансиране за изработването на кратко филмче за предизвикателствата по време на пубертета. Проектът е едно от предложенията, които кампанията за корпоративна социална отговорност на Lidl България „Ти и Lidl за по-добър живот” подкрепя.
На 11 октомври 2017 г. официално беше дадена зелена светлина на 31 проекта в областите: здравословен начин на живот, околна среда, образование и култура. Общият брой на постъпилите кандидатури е 425 като идеите са генерирани в 142 различни населени места, включително малки общини. Въпреки, че одобрените проекти са само в четири области, идеите са изключително разнообразни: за построяване и облагородяване на детски площадки, залесяване, оборудване на училищни кабинети, повече съвместно пълноценно прекарано време за деца и родители, наблюдение и запазване на изчезващи на редки видове птици, обучения за деца и професионалисти, работа с доброволци, историческо наследство.

 
#АЗрешавам

София, 26 септември 2017

На 26 септември - Световния ден на контрацепцията - представяме на вашето внимание кратък видеоклип, свързан с кампанията на БАСП и Международната федерадция по семейно планиране (МФСП) #idecide за равен достъп до здравни грижи, контрацепция и услуги, свързани със семейното планиране. Клипът е направен с подкрепата на Bayer Pharma AG Berlin.

Можете да гледате клипа тук

 

 
Партньорството за учене и действие финализира и одобри комуникационната си стратегия

София, 14 септември 2017 г.

"Децата използват интернет все по-често, по-рано и по-мобилно. Със завишеното използване се увеличават и рисковете. Повечето време онлайн не прави децата по-дигитално/медийно грамотни.  Социалните мрежи са норма дори за най-малките, а тревожно голям процент от профилите на малките деца са публични. Трудно се определя истинността на информацията. Най-много децата са онлайн през смартфоните  – 80,6% през 2016 г., за сравнение – през 2010 г. процентът е бил 45%). Все по-често децата попадат на вредно съдържание. Критично важна е ролята на родителите, училището и приятелите." Това са някои от изводите на Националното представително проучване сред деца на възраст от 9 до 17 години, използващи интернет, направено през 2016 г. от фондация Приложни изследвания и комуникация (ПИК), представено пред ПУД.

Банер

За нас :: Членство в мрежи