www.safesex.bg

  • Уголемяване на шрифта
  • Шрифт по подразбиране
  • Намаляване на шрифта
За нас :: Партньорства

Партньорства

PartnershipsНа национално ниво

Правителствени структури:

Общини:

Русе, Иваново, Сливо поле, Долни Дъбник, Долна Митрополия, Добрич, Генерал Тошево, Силистра, Кайнарджа, Монтана, Вълчедръм, Бойчиновци, Варна, Плевен, Стара Загора, Нова Загора, Сливен, Ямбол, Тунджа, Пловдив, Пазарджик, Пещера, Айтос, Карлово, Котел, Твърдица, Ихтиман, Самоков, Велинград, Мъглиж, Благоевград и др.

Неправителствени организации:

Частен сектор:

  • фармацевтични фирми (напр. Байер, Гедеон Рихтер, Шеринг, Янсен Цилаг, Евофарма, ГСКБ и др.);
  • социологически агенции (Галъп, АСА и др.); рекламни компании - Intel Day, Bates, фирми от други сектори.

  

Международни структури

Надправителствени:

Неправителствени организации:

  • IPPF и асоциациите-членове на федерацията от европейския регион (27 на брой), асоциация по семейно планиране на Тунис, Paidea-Galicia (Испания), APWR (Румъния), AnlAIDS-Lombardia (Италия), Fenice società cooperativa sociale (Италия), BPD (Унгария), PSI (САЩ), PAI (САЩ), IEPFPD (Белгия), AFEW (Холандия/Украйна), JAZAS (Сърбия) и др.

Частен сектор:

  • ICON (Великобритания), CPR (Германия), Sexwell (България)
 

Банер
Банер

Последни новини

Нов проект на БАСП подкрепен от Lidl България за предизвикателствата по време на пубертета

София, 11 октомври 2017 г.

Българската асоциация по семейно планиране и сексуално здраве (БАСП) получиа финансиране за изработването на кратко филмче за предизвикателствата по време на пубертета. Проектът е едно от предложенията, които кампанията за корпоративна социална отговорност на Lidl България „Ти и Lidl за по-добър живот” подкрепя.
На 11 октомври 2017 г. официално беше дадена зелена светлина на 31 проекта в областите: здравословен начин на живот, околна среда, образование и култура. Общият брой на постъпилите кандидатури е 425 като идеите са генерирани в 142 различни населени места, включително малки общини. Въпреки, че одобрените проекти са само в четири области, идеите са изключително разнообразни: за построяване и облагородяване на детски площадки, залесяване, оборудване на училищни кабинети, повече съвместно пълноценно прекарано време за деца и родители, наблюдение и запазване на изчезващи на редки видове птици, обучения за деца и професионалисти, работа с доброволци, историческо наследство.

 
#АЗрешавам

София, 26 септември 2017

На 26 септември - Световния ден на контрацепцията - представяме на вашето внимание кратък видеоклип, свързан с кампанията на БАСП и Международната федерадция по семейно планиране (МФСП) #idecide за равен достъп до здравни грижи, контрацепция и услуги, свързани със семейното планиране. Клипът е направен с подкрепата на Bayer Pharma AG Berlin.

Можете да гледате клипа тук

 

 
Партньорството за учене и действие финализира и одобри комуникационната си стратегия

София, 14 септември 2017 г.

"Децата използват интернет все по-често, по-рано и по-мобилно. Със завишеното използване се увеличават и рисковете. Повечето време онлайн не прави децата по-дигитално/медийно грамотни.  Социалните мрежи са норма дори за най-малките, а тревожно голям процент от профилите на малките деца са публични. Трудно се определя истинността на информацията. Най-много децата са онлайн през смартфоните  – 80,6% през 2016 г., за сравнение – през 2010 г. процентът е бил 45%). Все по-често децата попадат на вредно съдържание. Критично важна е ролята на родителите, училището и приятелите." Това са някои от изводите на Националното представително проучване сред деца на възраст от 9 до 17 години, използващи интернет, направено през 2016 г. от фондация Приложни изследвания и комуникация (ПИК), представено пред ПУД.

Банер

За нас :: Партньорства