www.safesex.bg

  • Уголемяване на шрифта
  • Шрифт по подразбиране
  • Намаляване на шрифта
Събития :: Достъп :: Робството не е модерно

Робството не е модерно

Campaign logoКампания на Британско посолство, подкрепена от БАСП

София, 22-23 февруари 2017

На 22 и 23 февруари британският посланик Ема Хопкинс и Джанет Амир, регионален мениджър на британската Агенция за борба с организираната престъпност, откриха двудневен регионален семинар в София посветен на борбата със съвременното робство. Посланик Хопкинс каза: "Горда и развълнувана съм да бъда домакин на този семинар, организиран по британска инициатива. Работим с колегите си от Агенцията за борба с организираната престъпност и регионалните ни партньори, за да повишим знанието и капацитета по темата в региона и заедно да победим това нагло престъпление."

По време на регионалния семинар за борбата със съвременното робство в София експерти от региона представиха своята работа и обмениха най-добри практики в сферата. Съвременното робство е нелегалното експлоатиране на хора за лична или финансова облага. То съществува в много различни форми. Борбата със съвременното робство е приоритет за британското правителство- използваме всичките налични ни средства, за да го изпратим в миналото. В работата си в България Британското посолство разчита на своите партньори и публикува на страницата си едноминутни видеа с послания от основните от тях. Във второто от публикуваните видеа с партньори д-р Радосвета Стаменкова от Българска асоциация по семейно планиране (БАСП) говори за приоритетите на асоциацията в борбата със съвременното робство и за нуждата да се предпазват уязвимите млади хора.

#SlaveryIsNotModern

Линк към видеото на д-р Радосвета Стаменкова

 

Банер
Банер

Последни новини

Нов проект на БАСП подкрепен от Lidl България за предизвикателствата по време на пубертета

София, 11 октомври 2017 г.

Българската асоциация по семейно планиране и сексуално здраве (БАСП) получиа финансиране за изработването на кратко филмче за предизвикателствата по време на пубертета. Проектът е едно от предложенията, които кампанията за корпоративна социална отговорност на Lidl България „Ти и Lidl за по-добър живот” подкрепя.
На 11 октомври 2017 г. официално беше дадена зелена светлина на 31 проекта в областите: здравословен начин на живот, околна среда, образование и култура. Общият брой на постъпилите кандидатури е 425 като идеите са генерирани в 142 различни населени места, включително малки общини. Въпреки, че одобрените проекти са само в четири области, идеите са изключително разнообразни: за построяване и облагородяване на детски площадки, залесяване, оборудване на училищни кабинети, повече съвместно пълноценно прекарано време за деца и родители, наблюдение и запазване на изчезващи на редки видове птици, обучения за деца и професионалисти, работа с доброволци, историческо наследство.

 
#АЗрешавам

София, 26 септември 2017

На 26 септември - Световния ден на контрацепцията - представяме на вашето внимание кратък видеоклип, свързан с кампанията на БАСП и Международната федерадция по семейно планиране (МФСП) #idecide за равен достъп до здравни грижи, контрацепция и услуги, свързани със семейното планиране. Клипът е направен с подкрепата на Bayer Pharma AG Berlin.

Можете да гледате клипа тук

 

 
Партньорството за учене и действие финализира и одобри комуникационната си стратегия

София, 14 септември 2017 г.

"Децата използват интернет все по-често, по-рано и по-мобилно. Със завишеното използване се увеличават и рисковете. Повечето време онлайн не прави децата по-дигитално/медийно грамотни.  Социалните мрежи са норма дори за най-малките, а тревожно голям процент от профилите на малките деца са публични. Трудно се определя истинността на информацията. Най-много децата са онлайн през смартфоните  – 80,6% през 2016 г., за сравнение – през 2010 г. процентът е бил 45%). Все по-често децата попадат на вредно съдържание. Критично важна е ролята на родителите, училището и приятелите." Това са някои от изводите на Националното представително проучване сред деца на възраст от 9 до 17 години, използващи интернет, направено през 2016 г. от фондация Приложни изследвания и комуникация (ПИК), представено пред ПУД.

Банер

Събития :: Достъп :: Робството не е модерно