www.safesex.bg

  • Уголемяване на шрифта
  • Шрифт по подразбиране
  • Намаляване на шрифта
Завършени проекти :: Международни инициативи
Международни инициативи

Здравно образование и информационни продукти за жени от селски райони

 

Проектът бе реализиран през периода 2004-2006 г. в партньорство със 7 организации от Испания, Кипър, Литва, Португалия, Румъния, Великобритания и България. Ролята на БАСП в осъществяването на проекта беше свързана с провеждането на семинари за обучители от селски региони в целевите страни, както и с изработването и разпространението на информационни материали (постери, брошури, образователен филм).

 

 

Продължение...
 

Осъществяване, мониторинг и консултиране на ромски международен проект в Молдова, Словакия и Унгария

През 2002 г. БАСП започна работа по проекта “Репродуктивно здраве и здравно образование за ромското малцинство в централна и източна Европа”. Инициативата обхваща райони с компактно ромско население в Молдова, Словакия и Унгария – три от страните с относително най-висок процент роми спрямо общия брой население /между 7 и 11%/.

Продължение...
 

Промоция на сексуално и репродуктивно здраве и човешки права сред младите хора от Балканските страни

През 2001 г. БАСП бе избрана да изпълнява функциите на регионално координационно звено на Европейската мрежа на Международната федерация по семейно планиране. Асоциацията реализира проект, осигуряващ методическа подкрепа и теренна експертиза за партньорските организации, като участва в неговия контрол и оценка на регионално равнище. Проектът се реализира в следните балкански страни: Сърбия, Македония, Черна гора, Босна и Херцеговина, Хърватска.

 

 

Продължение...
 



Банер
Банер

Последни новини

Нов проект на БАСП подкрепен от Lidl България за предизвикателствата по време на пубертета

София, 11 октомври 2017 г.

Българската асоциация по семейно планиране и сексуално здраве (БАСП) получиа финансиране за изработването на кратко филмче за предизвикателствата по време на пубертета. Проектът е едно от предложенията, които кампанията за корпоративна социална отговорност на Lidl България „Ти и Lidl за по-добър живот” подкрепя.
На 11 октомври 2017 г. официално беше дадена зелена светлина на 31 проекта в областите: здравословен начин на живот, околна среда, образование и култура. Общият брой на постъпилите кандидатури е 425 като идеите са генерирани в 142 различни населени места, включително малки общини. Въпреки, че одобрените проекти са само в четири области, идеите са изключително разнообразни: за построяване и облагородяване на детски площадки, залесяване, оборудване на училищни кабинети, повече съвместно пълноценно прекарано време за деца и родители, наблюдение и запазване на изчезващи на редки видове птици, обучения за деца и професионалисти, работа с доброволци, историческо наследство.

 
#АЗрешавам

София, 26 септември 2017

На 26 септември - Световния ден на контрацепцията - представяме на вашето внимание кратък видеоклип, свързан с кампанията на БАСП и Международната федерадция по семейно планиране (МФСП) #idecide за равен достъп до здравни грижи, контрацепция и услуги, свързани със семейното планиране. Клипът е направен с подкрепата на Bayer Pharma AG Berlin.

Можете да гледате клипа тук

 

 
Партньорството за учене и действие финализира и одобри комуникационната си стратегия

София, 14 септември 2017 г.

"Децата използват интернет все по-често, по-рано и по-мобилно. Със завишеното използване се увеличават и рисковете. Повечето време онлайн не прави децата по-дигитално/медийно грамотни.  Социалните мрежи са норма дори за най-малките, а тревожно голям процент от профилите на малките деца са публични. Трудно се определя истинността на информацията. Най-много децата са онлайн през смартфоните  – 80,6% през 2016 г., за сравнение – през 2010 г. процентът е бил 45%). Все по-често децата попадат на вредно съдържание. Критично важна е ролята на родителите, училището и приятелите." Това са някои от изводите на Националното представително проучване сред деца на възраст от 9 до 17 години, използващи интернет, направено през 2016 г. от фондация Приложни изследвания и комуникация (ПИК), представено пред ПУД.

Банер

Завършени проекти :: Международни инициативи