www.safesex.bg

  • Уголемяване на шрифта
  • Шрифт по подразбиране
  • Намаляване на шрифта
Завършени проекти :: Национални инициативи
Национални инициативи

Социален маркетинг на контрацептиви

Проектът съдържаше два взаимодействащи си компонента – образователна кампания, ориентирана към младежката аудитория и здравните специалисти, както и маркетингова кампания, която чрез търговски инструменти въвежда на пазара гамата презервативи COOL. БАСП е собственик на търговската марка COOL. Образователният компонент имаше за цел повишаването на сексуалната култура и информираност на населението, намаляването на броя на абортите по желание, ограничаването на разпространението на полово предаваните инфекции. Проектните дейности бяха изпълнени в периода 1998 - 2003 г.

 

Младежка информационна мрежа “Играй по правилата”

Play it safeГлавната цел на проекта бе разпространението на здравна информация по отношение на сексуалното и репродуктивно здраве сред младите хора в страната по подходящи и същевременно нетрадиционни, събуждащи интерес канали. Основен фокус бе поставен върху полово предавани инфекции и ХИВ. В рамките на проекта бяха организирани младежки групи в 15 града от страната, като се проведоха повече от 80 специални образователни събития, а повече от 240 търговски обекта бяха брендирани със слогана на кампанията.

Съществена част от проекта бе и разпространението на презервативи и информационни материали по основните пътни артерии в страната. Това включваше местаза бързо хранене, бензиностации и други малки заведения. Особено внимание бе обърнато на места с концентрирана проституция. Това включва крайпътни ТИР-паркинги, мотели и други места за отдих.

Инициативата бе осъществена с финансовото съдействие на Обединени холандски фондации и се изпълни в периода 2003 - 2005 г.

 



Банер
Банер

Последни новини

Кафе с Кондом с кауза

14 февруари 2019

Всеки сам избира кой празник да отпразнува на 14 февруари. Споделени с истински приятели, виното и любовта се допълват прекрасно.
От БАСП и презервативите Sexwell ви намигаме заедно с кафето днес: създавайте си незабравими преживявания като не забравяте посланието ни:
#МИСЛИсГЛАВАТАси
Почитаме Свети Валентин и Трифон Зарезан, за да отбележим деня на любовта, виното и лозите по нетрадиционен начин, но все така с грижа за здравето в рамките на кампанията ни Кондом с кауза.

 
Нова година, нови обучителни възможности

София, януари 2019

От началото на 2019 година БАСП предлага нова образователна възможност: интерактивни обучения с продължителност 1 ½ - 3 часа за групи от 6 до 15 човека в офиса на БАСП по предварително договаряне. Същите обучителни модули могат да се осъществят за повече участници – 15 до 30 души на терен при обучаемата институция. Необходимо е доуточняване на детайлите и потвърждаване най-малко пет дни преди събитието. Сесиите могат да бъдат проведени на български, английски, френски и руски език. Ето някои от предлаганите модули:

Тема: Здравни послания

Подходящо за ученици, както и за обучители на връстници по теми, свързани със здравното и сексуално образование.
Една, две или три теми по избор от следните:
- Комуникативни умения. Изграждане на екип
- Промени през пубертета
- Хигиена
- Контрацепция и семейно планиране
- Сексуално преносими инфекции, вкл. ХИВ
- Превенция на трафик
 
За споделеното познание: Връстници обучават връстници

Стара Загора, 17 декември 2018 г

Обучени от БАСП ученици по метода „Връстници обучават връстници” направиха запомнящо се за техните съученици и учители представяне на темата за трафик на хора. Алекс Стефанова, Митко Драганов, Юлия Сабанджиева и Румен Балашов от ГПЧЕ „Ромен Ролан”, Стара Загора се проявиха като добри презентатори пред аудиторията ученици от десети клас и впечатлиха с ентусиазма си да споделят познание по значими обществени теми и по-точно по такива, засягащи здравето и благополучието на младите хора. Младите доброволци на БАСП успяха да представят видовете потенциални опасности, въвличащи в трафик с цел сексуална експлоатация и да дискутират как човек може да попадне в капан чрез емоционална привързаност, кои са белезите, по които да се разпознае една обява за работа като фалшива и да доведе до трудова експлоатация; защо трябва да са бдителни, и за вниманието, с което трябва да подхождат при общуването и  споделянето в интернет.

Банер

Завършени проекти :: Национални инициативи