www.safesex.bg

  • Уголемяване на шрифта
  • Шрифт по подразбиране
  • Намаляване на шрифта
Завършени проекти :: Национални инициативи
Национални инициативи

Социален маркетинг на контрацептиви

Проектът съдържаше два взаимодействащи си компонента – образователна кампания, ориентирана към младежката аудитория и здравните специалисти, както и маркетингова кампания, която чрез търговски инструменти въвежда на пазара гамата презервативи COOL. БАСП е собственик на търговската марка COOL. Образователният компонент имаше за цел повишаването на сексуалната култура и информираност на населението, намаляването на броя на абортите по желание, ограничаването на разпространението на полово предаваните инфекции. Проектните дейности бяха изпълнени в периода 1998 - 2003 г.

 

Младежка информационна мрежа “Играй по правилата”

Play it safeГлавната цел на проекта бе разпространението на здравна информация по отношение на сексуалното и репродуктивно здраве сред младите хора в страната по подходящи и същевременно нетрадиционни, събуждащи интерес канали. Основен фокус бе поставен върху полово предавани инфекции и ХИВ. В рамките на проекта бяха организирани младежки групи в 15 града от страната, като се проведоха повече от 80 специални образователни събития, а повече от 240 търговски обекта бяха брендирани със слогана на кампанията.

Съществена част от проекта бе и разпространението на презервативи и информационни материали по основните пътни артерии в страната. Това включваше местаза бързо хранене, бензиностации и други малки заведения. Особено внимание бе обърнато на места с концентрирана проституция. Това включва крайпътни ТИР-паркинги, мотели и други места за отдих.

Инициативата бе осъществена с финансовото съдействие на Обединени холандски фондации и се изпълни в периода 2003 - 2005 г.

 



Банер

Последни новини

Нова интерактивна игра на БАСП

София, юли-август 2017 г.

Какво е менструацията, как да разпознаем гонореята, защо е важно да се отиде на лекар при съмнения за инфекция, какви промени се случват с момичетата и с момчетата по време на пубертета, опасна ли е мастурбацията, как действа спиралата... На тези и други въпроси могат да си отговорят тийнейджърите, които са любознателни по темите на сексуалното и репродуктивно здраве. Вече има достъп на интернет страницата ни до новата забавно-образователна игра на Българската асоциация по семейно планиране и сексуално здраве (БАСП) „Играй и учи”.

 
Обучители на връстници на БАСП представиха България в институциите на Европейския съюз

Брюксел, 27-29 юни 2017г.

Ели Светославова и Маги Василовска, две от обучителките на връстници на Българската асоциация по семейно планиране и сексуално здраве (БАСП), представляваха страната ни пред институциите на Европейския съюз в Брюксел, където Агенцията на ЕС по фундаментални права (FRA) съвместно с Малтийското председателство на ЕС и неправителствената организация „Еврочайлд” представи Годишния си доклад.
В срещата участваха общо 17 деца и младежи от различни европейски страни като дискутираха по теми, свързани с детска бедност и социално изключване, миграция и детско и младежко участие. Заедно с тях като техен ментор и подкрепящ беше координаторът на плевенския клон на БАСП д-р Красимир Романов.
За първи път деца от 9 различни страни се събират и дискутират заедно с членове на ЕП и ЕК, депутати и министри от различни национални правителства, омбудсмани, парламенти и международни институции за правата на човека.

 
Годишна среща на БАСП

Вършец, 16-18 юни 2017 г.

Годишната среща на екипа на Българската асоциация по семейно планиране и сексуално здраве (БАСП),  представителите на подразделенията в страната, партньори, членове на Управителния съвет и доброволци на организацията се състоя на 16-18 юни във Вършец. Работната програма включваше преглед на извършеното, успехите и предизвикателствата от последната година на всеки от участниците в работата му, свързана с Асоциацията. Бяха обсъдени настоящи и потенциални партньорства, перспективи за развитие и стратегии за планиране на бъдещи дейности, а  също така проектни новини и източници на финансиране.

Банер

Завършени проекти :: Национални инициативи