www.safesex.bg

  • Уголемяване на шрифта
  • Шрифт по подразбиране
  • Намаляване на шрифта
Текущи проекти :: КОНДОМ С КАУЗА

КОНДОМ С КАУЗА*МИСЛИ С ГЛАВАТА СИ

Logo_KKКОНДОМ С КАУЗА * МИСЛИ С ГЛАВАТА СИ е кампания за отговорно сексуално поведение на Българската асоциация по семейно планиране и презервативите SEXWELL.

Години наред кабинетът по семейно планиране към БАСП тества и консултира за ХИВ безплатно по програма, финансирана от Глобалния фонд за борба срещу СПИН, туберкулоза и малария. Тъй като Фондът се оттегля от страната, а много хора все още идват с желанието да се тестват, като за някои от тях е от значение това да е безплатно,  търсим начини да продължим тази дейност. Заедно със SEXWELL решихме, че можем да помогнем и на тези хора да запазят здравето си.
Със средствата, набрани от тази съвместна кампания ще дадем възможност за безплатно тестване и консултиране за ХИВ и други СПИ на хора в нужда. Кампанията е финансирана от Български център за нестопанско право, в рамките на Програма за подкрепа на граждански организации в набирането на дарения.

От БАСП и SEXWELL смятаме, че сексуалността и приятните интимни преживявания са важни за всеки, а здравето е безценно. И сме убедени, че могат да вървят ръка за ръка!

Със закупуването на пакет от 30 презерватива SEXWELL кондом с кауза се отделят 2 лв. за закупуване на безплатни бързи тестове за ХИВ и други сексуално преносими инфекции за хора в нужда:

  •      социално слаби  
  •      студенти и учащи се  
  •      представители на уязвими общности
          

Кондоми с кауза се продават в магазините SEXWELL, на www.sexwell.bg и в аптеки РЕМЕДИУМ.

„Кондом с кауза” текущо предоставя важни знания за предпазване от сексуално преносими инфекции като представя гледни точки от практиката на различни медицински специалисти, както и на хора, които подкрепят идеята. „Мисли с главата си” и „Здравето е безценно” са основни послания на кампанията. Партньори на инициативата са платформата LOVEGUIDE и доброволци на БАСП.

Повече на страницата на кампанията  


Кампанията КОНДОМ С КАУЗА има страница във Фейсбук
 

Интервюта с медицински специалисти и хора, ангажирани с каузата на кампанията:

 - Проф. Радка Аргирова, вирусолог: Не заболявайте поради невежество!  

 - Д-р Иван Диков, акушер-гинеколог: В интерес на всеки е да отиде на лекар, за да не хронифицират проблемите, а да се излекуват без последствия

 - Даниела Дикова, мениджър КС "Семейно планиране": От трънче на роза не можем да се заразим с ХИВ (1 част)

 - Даниела Дикова, мениджър КС "Семейно планиране": За да остане България страна с ниско разпространение на ХИВ (2 част)

 - Д-р Николай Милушев, уролог: Хубаво е всички хора да разберат, че не друг, а лично те са отговорни за здравето си 

 

Свързани новини:

 - Стартира кампания на БАСП и презервативите Sexwell за отговорно сексуално поведение

 - НПО портал: Кампания за отговорно сексуално поведение „Кондом с кауза” стартира през януари, 20.01.2017 г.

 

 

 

 

Банер
Банер

Последни новини

Нов проект на БАСП подкрепен от Lidl България за предизвикателствата по време на пубертета

София, 11 октомври 2017 г.

Българската асоциация по семейно планиране и сексуално здраве (БАСП) получиа финансиране за изработването на кратко филмче за предизвикателствата по време на пубертета. Проектът е едно от предложенията, които кампанията за корпоративна социална отговорност на Lidl България „Ти и Lidl за по-добър живот” подкрепя.
На 11 октомври 2017 г. официално беше дадена зелена светлина на 31 проекта в областите: здравословен начин на живот, околна среда, образование и култура. Общият брой на постъпилите кандидатури е 425 като идеите са генерирани в 142 различни населени места, включително малки общини. Въпреки, че одобрените проекти са само в четири области, идеите са изключително разнообразни: за построяване и облагородяване на детски площадки, залесяване, оборудване на училищни кабинети, повече съвместно пълноценно прекарано време за деца и родители, наблюдение и запазване на изчезващи на редки видове птици, обучения за деца и професионалисти, работа с доброволци, историческо наследство.

 
#АЗрешавам

София, 26 септември 2017

На 26 септември - Световния ден на контрацепцията - представяме на вашето внимание кратък видеоклип, свързан с кампанията на БАСП и Международната федерадция по семейно планиране (МФСП) #idecide за равен достъп до здравни грижи, контрацепция и услуги, свързани със семейното планиране. Клипът е направен с подкрепата на Bayer Pharma AG Berlin.

Можете да гледате клипа тук

 

 
Партньорството за учене и действие финализира и одобри комуникационната си стратегия

София, 14 септември 2017 г.

"Децата използват интернет все по-често, по-рано и по-мобилно. Със завишеното използване се увеличават и рисковете. Повечето време онлайн не прави децата по-дигитално/медийно грамотни.  Социалните мрежи са норма дори за най-малките, а тревожно голям процент от профилите на малките деца са публични. Трудно се определя истинността на информацията. Най-много децата са онлайн през смартфоните  – 80,6% през 2016 г., за сравнение – през 2010 г. процентът е бил 45%). Все по-често децата попадат на вредно съдържание. Критично важна е ролята на родителите, училището и приятелите." Това са някои от изводите на Националното представително проучване сред деца на възраст от 9 до 17 години, използващи интернет, направено през 2016 г. от фондация Приложни изследвания и комуникация (ПИК), представено пред ПУД.

Банер

Текущи проекти :: КОНДОМ С КАУЗА