www.safesex.bg

  • Уголемяване на шрифта
  • Шрифт по подразбиране
  • Намаляване на шрифта
Информационни материали :: Други информационни материали

Други информационни материали

Cards Gen healthКарти с обща здравна информация

 

Това тесте карти за игра има за цел да информира за няколко типа социалнозначими заболявания, като всяка от боите носи специфична информация за една от четирите основни теми - сърдечно-съдови болести, онкологични заболявания, хепатит  и туберкулоза,. Всяка отделна карта има различно здравно послание с цел превенция на даденото заболяване. Така, играейки, младите хора могат да получат основна здравна информация.

 

 

 


Cards SRH

Карти с информация от областта на СРЗ 

 

Това тесте карти е с конкретна насоченост в областта на сексуалното и репродуктивно здраве. Картите информират по въпросите на пубертета,  контрацепцията и предпазването от СПИ. Всяка от картите съдържа въпрос, на който са дадени три възможни отговора. Верните отговори са дадени на гърба на кутийката. Пак под формата на игра младите хора получават основна обща информация във връзка със СРЗ.

 

 

 


Folded Дипляна "Мерилин"Unfolded

Разработена като концепция от младите доброволци на БАСП, дипляната "Мерилин" цели да насочи вниманието на млежите към превенция на ХИВ/СПИН. Изданието има ефектно оформление и оптимална информация на минимум площ. За основа са използвани торсът и част от лицето на Мерилин Монро. Брошурата се сгъва, като на предната част няма никакви надписи и за да се прочете посланието, трябва да се отвори чрез "разгръщане  на дрехата", като по този начин се постига привличане на вниманието и предаване на посланието в забавен вид.

 

 

 

Банер
Банер

Последни новини

Нов проект на БАСП подкрепен от Lidl България за предизвикателствата по време на пубертета

София, 11 октомври 2017 г.

Българската асоциация по семейно планиране и сексуално здраве (БАСП) получиа финансиране за изработването на кратко филмче за предизвикателствата по време на пубертета. Проектът е едно от предложенията, които кампанията за корпоративна социална отговорност на Lidl България „Ти и Lidl за по-добър живот” подкрепя.
На 11 октомври 2017 г. официално беше дадена зелена светлина на 31 проекта в областите: здравословен начин на живот, околна среда, образование и култура. Общият брой на постъпилите кандидатури е 425 като идеите са генерирани в 142 различни населени места, включително малки общини. Въпреки, че одобрените проекти са само в четири области, идеите са изключително разнообразни: за построяване и облагородяване на детски площадки, залесяване, оборудване на училищни кабинети, повече съвместно пълноценно прекарано време за деца и родители, наблюдение и запазване на изчезващи на редки видове птици, обучения за деца и професионалисти, работа с доброволци, историческо наследство.

 
#АЗрешавам

София, 26 септември 2017

На 26 септември - Световния ден на контрацепцията - представяме на вашето внимание кратък видеоклип, свързан с кампанията на БАСП и Международната федерадция по семейно планиране (МФСП) #idecide за равен достъп до здравни грижи, контрацепция и услуги, свързани със семейното планиране. Клипът е направен с подкрепата на Bayer Pharma AG Berlin.

Можете да гледате клипа тук

 

 
Партньорството за учене и действие финализира и одобри комуникационната си стратегия

София, 14 септември 2017 г.

"Децата използват интернет все по-често, по-рано и по-мобилно. Със завишеното използване се увеличават и рисковете. Повечето време онлайн не прави децата по-дигитално/медийно грамотни.  Социалните мрежи са норма дори за най-малките, а тревожно голям процент от профилите на малките деца са публични. Трудно се определя истинността на информацията. Най-много децата са онлайн през смартфоните  – 80,6% през 2016 г., за сравнение – през 2010 г. процентът е бил 45%). Все по-често децата попадат на вредно съдържание. Критично важна е ролята на родителите, училището и приятелите." Това са някои от изводите на Националното представително проучване сред деца на възраст от 9 до 17 години, използващи интернет, направено през 2016 г. от фондация Приложни изследвания и комуникация (ПИК), представено пред ПУД.

Банер

Информационни материали :: Други информационни материали